10 از بهترین ایستگاه های رادیویی موسیقی در سراسر جهان
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
10 از بهترین ایستگاه های رادیویی موسیقی در سراسر جهان
جمعه 27 تير 1399 ساعت 23:26 | بازدید : 260 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

y (یک کنسرت هفتگی که به نظر می رسد طولانی ترین برنامه رادیویی در جهان است) و وب سایت دارای پیوندهایی به یک جریان Opry است که موسیقی کشور معاصر و همچنین پادکست ها را پیش بینی می کند. برای غوطه وری مجازی در میراث موسیقی نشویل ، به وبسایت www.musiccity.com بروید.

Indie و جامعه Aussie
Three D Adelaide برای هر کسی که فکر می کند استودیو Aussie شروع می کند و در جشن تولد متوقف می شود ، آموزش است. این ایستگاه که توسط داوطلبان اداره می شود ، نوازندگان پروگ ، پاپ ، راک ، فانک و موسیقی دیگر را توسط هنرمندان محلی اجرا می کند و زمان استراحت فراوانی را به استعدادهای نوظهور اختصاص می دهد. قانون این است که 40٪ از مطالب استرالیایی است ، نیمی از آن استرالیا جنوبی است. Canberra's 2XX FM 98.3 ، که در سال 1976 راه اندازی شد ، نوعی موسیقی است ، بسیاری از موسیقی های Aussie را از قومی تا فلزی پخش می کند و این را با نمایش های خوب در زمینه موسیقی و فرهنگ بومی ، مباحث LGBTIQ ، سلامت روان و طیف عظیمی از قومی ترکیب می کند. برنامه ها. موسیقی فیلیپینی ، چینی ، مقدونی و آفریقایی پخش می شود و دی جی های آگاه درباره موارد عجیب و غریب تر توضیح می دهند.

"فولکلور" آرژانتین
مرسدس سوزا
مرسدس سوزا ، به عنوان "صدای افراد بی صدا" مورد ستایش قرار گرفت. عکس: استیو گیلت / ردفنس
تبلیغات

آرژانتین همه چیز در مورد تانگو نیست. فضای داخلی عمدتا روستایی دارای موسیقی ریشه ای خاص خود است که با فرهنگ های آند بولیوی و پرو پیوند خورده است. رادیو فولکلور 90 ، اگرچه در پایتخت ، بوئنوس آیرس مستقر است ، اما مکان خوبی برای شنیدن آهنگ های تحریک کننده مرسدس سوسا و آتاهوالپا یوپانکی ، ادواردو فالو ، لوس چالچالروس و سایر هنرمندان است. بخش اعظم موسیقی ، که در اینجا به عنوان "فولکلور" شناخته می شود ، از شهرهای شمال غربی توکومن و سالتا سرچشمه می گیرد و از مشکلات جوامع بومی و مستیزو می گوید ، که بسیاری از آنها در قرن بیستم از بین رفته اند.

جاز نیویورک
وین کوتاهتر
وین کوتاهتر عکس: اندی شپرد / ردفنس
WBGO ، با عنوان خود "رادیو عمومی از پایتخت جاز جهان" ، موسیقی را مطابق با حال و هوای ساعت برنامه ریزی می کند ، بنابراین در ساعت های کمی از زمان انگلستان "بعد از ساعت ها" دریافت خواهید کرد ، اما همه میزبان ها دارای التقاط هستند. سلیقه ها ، همه چیز را از استانداردهای بیلی تعطیل و دوک الینگتون گرفته تا استادان موسیقی جاز مانند Art Blakey ، Jimmy Smith و Wayne Shorter ، و هنرمندان متقاطع و بلوز می چرخانند. یک میزبان مرتب بابی سنابریا ، پرکاشی و مشهور پرکوسی است که موسیقی جاز لاتین را نشان می دهد.

آفریقا
خوب آفریقا همه اشکال فرهنگ را ترویج می کند. این است که تصویرگر آفریقای جنوبی Sinenhlanhla Chauke "99perspective" ، بخشی از تصویرگر قفل صحنه ای از سیاه پوستان در فضاهای امن
خوب آفریقا همه اشکال فرهنگ را ترویج می کند. این است که تصویرگر آفریقای جنوبی Sinenhlanhla Chauke "99perspective" ، بخشی از تصویرگر قفل صحنه ای از سیاه پوستان در فضاهای امن

از کجا شروع می کنید؟ خوب ، احتمالاً نه با تلاش برای جابجایی ایستگاه های رادیویی محلی. از لاگوس گرفته تا نایروبی گرفته تا جوبرگ ، تقریباً تمام مواردی که سعی کردم خراب شوند ، یا نشانی های اینترنتی نقص هستند. برای گشت و گذار در متنوع ترین قاره موسیقی معاصر ، سرگردان شوید تا Okay Africa ، جایی که نمونه آهنگ هایی از غنا ، نیجریه ، شرق آفریقا و آفریقای جنوبی وجود دارد. این سایت به Spotify پیوند می یابد تا بتوانید آهنگ های کامل را در آنجا بشنوید. در Mixcloud ، از لیست های پخش صحیح خانه آفریقای جنوبی ، stompin 'algerian Raï و Grovovy Ghianian انتخاب کنید. اگر ژانرها گیج کننده هستند ، برچسب UK Real World را برای آشنایی با 14 سبک و مجری از سراسر آفریقا بررسی کنید.

کشور کره
برنامه Arirang
برنامه Arirang عکس: PR
Arirang با پخش انگلیسی به زبان انگلیسی از جزیره ججو کره جنوبی ، K-Pop زیادی را بازی می کند - که به اندازه پاپ در هر جای دیگر متفاوت است ، از تصنیف های صاف و نرم گرفته تا RnB با تفریحی و الکترونیکی. نمایش های عصرانه تمایل بیشتری به امور کنونی دارند اما مجریها (که از لحاظ بصری پخش می شوند) بین روزنامه ها آهنگ می خوانند. برای آهنگ های برنامه های قبلی پیوندهایی به YouTube وجود دارد.

https://www.theguardian.com/travel/2020/apr/17/10-best-music-radio-station-around-world


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 2820
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 80
:: بازدید ماه : 123
:: بازدید سال : 1354
:: بازدید کلی : 2820